Denníky, zápisníky a moja cesta k nim :)

  Denníky, zápisníky a moja cesta k nim :)

 

Kde začať 😊. Moja cesta k rôznym denníkom, zápisníkom alebo diárom bola komplikovaná a plná prekážok. Vždy ma písanie do nich po čase omrzelo, skončili založené niekde v šuplíku a objavila som ich až po veľmi dlhej dobe. Navyše mám jeden taký „zlozvyk“ (či závislosť? 😊), že rada zbieram zošity s peknou obálkou a potom mi je ľúto ich zapísať a tak odpočívajú odložené a čakajú, či príde ich čas (zatiaľ nechodí). Za chvíľu na ne nebudem mať miesto.

Jednu dobu som si zvykla písať denník, aj to ma prestalo baviť, avšak stále ho mám odložený, lebo však inšpirácia na príbehy sa vždy zíde (aj keď neviem, či zrovna niečo z toho by bolo zaujímavé).


Ako čas plynul, stále som nemala potrebu zapisovať si veci, veď však mám mobil a tam mám všetko pokope. Až minulý rok (2020) som si na začiatku roka povedala, že to skúsim, lebo ma čakali štátnice a podobne. Keby som vedela, že mi ten rok bude na dve veci, tak kúpu zvážim 😊. Okrem zaznačených narodenín som tam mala len dátum štátnic, takže zostal maximálne nevyužitý.


Koncom toho roka som si začala všímať reklamu na päťročný denník od Tam a späť a zaujal ma svojou odlišnosťou. Bol iný, vzhľadom aj obsahom. Napokon som skúsila šťastie a vznikla z toho krásna spolupráca, za ktorú veľmi pekne ďakujem.

Rada prišla na výber denníka podľa seba. Zvolila som si väčší rozmer (lebo sa vždy zíde viac miesta na písanie) a svetlomodrú farbu. Boli takí skvelí, že mi k nemu pridali aj Bullet Journal  a ten som si zvolila v bordovej farbe. Ostávalo už len počkať.

Všetko to prišlo pekne zabalené a nevedela som sa dočkať, keď zapíšem prvé strany. Každý deň tam na mňa čaká jedna otázka, na ktorú budem v priebehu piatich rokov odpovedať. Môžem tak sledovať svoj posun (vo všetkých smeroch). Samozrejme, kvôli mojej povahe sa mi na začiatku párkrát stalo, že som bola pár dní pozadu, ale hravo som to dobehla a snažím sa zapisovať denne. Spravila som si z toho taký mini rituál. Vždy večer si nachystám denník s novou otázkou, vyplním odpoveď a položím si ho naspäť na nočný stolík 😊. Už teraz sa teším, ako si ho po piatich rokoch prezriem.

Čo sa týka Bullet Journalu, zatiaľ je prázdny a nedočkavo čaká, kým ho zapíšem. A verím, že sa k tomu čoskoro dostanem, ale musím si vymyslieť jeho obsah. Sama som zvedavá, čo vykúzlim 😊. O tom bude ďalší samostatný článok aj s fotkami.

Najnovším prírastkom v „rodine“ Tam a späť je plánovač, ktorým ma prekvapili a zaslali mi ho na vyskúšanie. Musím povedať, že to balenie je naozaj skvelé. Ja zbožňujem čiernu a keď som zbadala čierny obal (matná/lesklá), tak som bola nadšená.     

Samotný plánovač je veľmi dobre rozvrhnutý a výrazne mi pomôže zorganizovať si veci v mojom (teraz) neorganizovanom živote 😊. Môžem si zaznačiť, komu mám zavolať, čo spraviť, ale tiež je tam priestor aj na myšlienky, čo je výborné. Je to teda ideálny pomocník domov alebo do kancelárie na stôl.

Ak stále váhate, nemusíte. Ja odporúčam len tie veci, s ktorými som naozaj spokojná a sama ich mám odskúšané. To znamená, že Vám vrelo odporúčam siahnuť po denníku alebo plánovači. Verím, že s denníkom neurobíte krok vedľa, ak by ste ním chceli napríklad  niekoho obdarovať.

 

Ďakujem Tam a späť za možnosť mať s Vami takúto skvelú spoluprácu a za možnosť ukázať ostatným, aké skvelé veci máte nachystané .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára