Recenzia: Michaela Zamari - Šéf môjho šéfa

RECENZIA: Michaela Zamari – Šéf môjho šéfa
Žáner: Pre ženy
Vydavateľstvo: Michaela Zamari
Počet strán: 336
Originálny názov: Šéf môjho šéfa (1.diel)

Sympatická a ambiciózna Nela má za sebou pohnutú minulosť. Budúcnosť však vidí ružovo – má prácu, ktorá ju baví, šéfa, s ktorým si rozumie, a nezáväzného priateľa s výhodami. Jej pokojný život sa nečakane otrasie v základoch, keď do firmy Predictors, kde pracuje, vstúpi jeden z jej vrcholových manažérov, Tomas Leroy. Jeho prílišná náklonnosť k nej ju nielen desí ale okamžite v nej vyvolá množstvo otázok. Kto je v skutočnosti šéf jej šéfa a čo je pravým dôvodom jeho príchodu? Čaká ju obdobie citových turbulencií alebo je len zbytočne podozrievavá? Zmätená Nela je odhodlaná dopátrať sa pravdy, ale na Leroya, je zdá sa, krátka.... (www.martinus.sk)

Ide o prvý príbeh z pera autorky a zároveň začiatok série. Spočiatku sa príbeh moc nerozbiehal, ale potom postupne gradoval. Veľmi sa mi páčili rôzne vtipné scény a poznámky, pri ktorých som sa schuti zasmiala.

Autorka ma úžasný štýl písania, začítate sa do príbehu veľmi rýchlo. Je pútavý a núti Vás čítať stále viac. Ani neviem ako a stránky postupne mizli a ocitla som sa na konci. Opis postáv bol dostatočne detailný, aby som si ich vedela naživo predstaviť. Kapitoly boli taktiež primerane dlhé. Zakaždým som si povedala, že ešte jednu a pôjdem spať, no z jednej sa ich stalo oveľa viac :). Záver ma prekvapil a zároveň namotal na čítanie pokračovania.

„Nesúďte ľudí, keď poznáte iba ich meno a nie ich príbeh.“

Postava Nely sa mi páčila už od začiatku. Prešla si nepeknými udalosťami, aj napriek tomu bola silná. Páčila sa mi jej cieľavedomosť a občasná drzosť, vedela čo chce. Dokonca som sa s ňou v niektorých momentoch aj stotožňovala, no najviac pri momente s kávou, kedy vravela, že kávu nepije, ale zbožňuje jej vôňu. Toto som presne ja. V tomto sme rovnaké :). Taktiež jej záľuba vo fotografovaní sa zhoduje s tou mojou. Jej vzťah-nevzťah s Nikom bol tiež pekne opísaný, páčili sa mi ich zážitky z cestovania a aj po skončení ich dohody si dokázali byť akousi vzájomnou oporou. Tiež som si obľúbila aj jej dve kamarátky – Gabi a Lianu. Boli ako sestry, a to na tom bolo to najkrajšie, vedeli jedna druhú podporiť a pomôcť si.

Richard je typ šéfa, ktorého by si želal asi každý zamestnanec. Aspoň ja určite áno. Ich kamarátsko-pracovný vzťah som si obľúbila a bolo vidno, že Richardovi na Nele záleží a chce, aby bola už len šťastná, dával na ňu istým spôsobom pozor. Páči sa mi, keď vie človek, v tomto prípade šéf, oceniť prácu druhých a berie ich ako rovnocenných.

Tomas Leroy. Meno, ktoré si teda zapamätám, lebo vo mne od začiatku zanechával samé otázniky. Takto záhadnú postavu som v príbehu už dlho nezažila. Na jednu stranu pekný chlap, na tú druhú s množstvom tajomstiev. Niekedy ma tie jeho zmeny nálad už nebavili a nechápala som, prečo sa tak správa. Najviac som mala rada momenty, kedy bol sám sebou a úprimný. Vzhľadom na záver som teda veľmi zvedavá, čo všetko sa o ňom ešte v pokračovaní dozviem.

„To nebola rozlúčka navždy.“

Keď to zhrniem, tak je to veľmi dobre vyskladaný príbeh, s primeraným množstvom postáv a tak sa človek nestratí pri čítaní. V knihe nájdete rôzne vtipné pasáže, ale aj tie smutnejšie. Obsahuje aj veľmi pekné myšlienky, pri ktorý sa nachvíľu zamyslíte. Budete prežívať príbeh spolu s Nelou a napokon vzniknú otázky, na ktoré budete chcieť odpoveď. Ja som si čítanie užívala a už teraz sa teším na pokračovanie.

Autorke ďakujem za možnosť prečítať si knihu, objaviť ďalší príbeh, ktorý sa postupne stáva mojim obľúbeným. Ak teda máte radi romantiku, ktorá je miestami trochu viac okorenená, určite siahnite práve po tejto knihe.

Kniha u mňa získala 4,5 ♥/5 ♥.