Recenzia: Baja Dolce - Placebo Ja

RECENZIA: Baja Dolce – Placebo Ja
Žáner: Román (ženský)
Vydavateľstvo: Art Floyd
Počet strán: 316
Originálny názov: Placebo Ja (2. diel)

Rozchod zničil všetko, v čo Ema ešte pred pár týždňami verila. Jej sny a nádeje na lepšie zajtrajšky úplne zmizli, keď sa o Chrisovi dozvedela temné tajomstvo. Túžila si prečistiť hlavu a prísť na nové myšlienky, preto súhlasila, že pôjde s kolegami na pracovnú cestu do Milána. Osud zase raz rozdal karty podľa vlastných pravidiel, keď jej neplánovane skrížil cestu ON. Nečakaný návštevník priniesol do Eminho života zmätok a rozdúchal staré city, ktoré by najradšej nadobro pochovala. Mier medzi bývalými milencami nebol možný, pretože ich horúce hlavy boli plné vlastných právd a predsudkov. Dokážu sa nakoniec preniesť cez prekážky, ktoré im život hádže pod nohy, alebo sa navždy rozlúčia?
Prečítajte si druhé pokračovanie trilógie Placebo inšpirované životom, ktoré vás vnesie do vášnivého a zamotaného príbehu Emy a Chrisa plného tajomstiev a starých démonov. Jediné, čo obaja potrebujú, je zachrániť sa navzájom. (www.martinus.sk)

Dych berúce druhé pokračovanie skvelej trilógie Placebo. Zas a znova bola kniha plná emócii. Napäté situácie, zápletky a nedorozumenia.

Dej bol pútavý, rovnako ako pri prvej časti. Páčili sa mi opisy miest a celkové prostredie Talianska. V tejto knihe dominovala skôr dráma, romantické chvíle boli striedmejšie. To samozrejme nevadí, všetko sa to dopĺňa a čitateľa to nútilo pokračovať v čítaní a odhaliť celý dej a príbeh hlavných postáv. Čítanie išlo samo a síce som ju čítala dlhšie kvôli povinnostiam, nakoniec som si ju naplno užila. Myslím si, že túto knihu si zamiluje každá romantická duša.

„Čas je mocný nástroj, stačilo mu len dôverovať, zveriť mu osud a nechať ho plynúť.“

Kniha ma okamžite vtiahla do známeho príbehu. Prežívala som jednotlivé scény spolu s Emou, nakoľko som chápala jej zmiešané pocity ku Chrisovi. Desire nemám rada, rovnako ako hrdinka knihy
J. Je to typ postavy, ktorá Vás dokáže naozaj vytočiť. Za čo autorke patrí pochvala, lebo je zložité takúto postavu vytvoriť. A Mike ? Mám pri ňom stále zmiešané pocity. On je dobrý chlap, vtipný a vytrvalý. Len škoda, že uveril tomu čo mu bolo povedané. A tým spustil lavínu nepredvídateľných okolností. Na jednu stranu ho chápem, chcel Emu ochrániť a postupne si ju získať, no je tam proste niečo, čo ma zneisťuje.

„ Zachraňujeme sa vzájomne, spomínaš ?“

Páči sa mi, že sa tento raz dostalo viac priestoru aj pre vedľajšie postavy. Po všetkých zlých veciach si konečne našli niekoho, s kým im bude dobre. Ema mi postupne prirástla k srdcu, rovnako ako Chris. Sú spolu naozaj úžasní ♥. Bude ťažké rozlúčiť sa s nimi po tretej časti. Zbožňujem ich vzťah, páčilo sa mi, keď sa všetko vyjasnilo a opäť raz pocítili to čo na začiatku. Tesne pred koncom som začala tušiť, kde je pravda a že nie všetko je v poriadku, aj čo sa Chrisa týka. To sa mi nakoniec aj potvrdilo. Ale koniec ma veľmi potešil a verím, že posledná časť bude tiež nabitá emóciami a bude to dokonalé zakončenie trilógie.
Veľmi sa teším na posledný diel a už teraz túto sériu radím medzi moje obľúbené.

Kniha u mňa získala 5 ♥/5 ♥.