Recenzia: Alice Oseman - Motýliky: prvá láska


RECENZIA: Alice Oseman – Motýliky: prvá láska
Žáner: Young Adult (komiks)
Vydavateľstvo: CooBoo
Počet strán: 288
Jazyk: slovenský
Väzba: paperback
Originálny názov: Heartstopper (1. diel)

ANOTÁCIA
Charlie a Nick chodia na tú istú školu, ale doteraz sa ich cesty nikdy neskrížili. Až do dňa, keď ich posadia vedľa seba na triednických hodinách. Chalani sú totálne rozdielni, ale čoskoro sa z nich stanú dobrí kamoši. Charlie pomaly zisťuje, že k Nickovi cíti niečo viac... aj keď vie, že nemá šancu. Láska však chodí po nečakaných chodníčkoch a Nick zisťuje, že Charlie ho zaujíma oveľa viac, ako by si kedy myslel. (www.martinus.sk)

RECENZIA
Vzhľadom na to, že ide o komiks, tak mi čítanie zabralo asi polhodinku. Páči sa mi obálka knihy a jej farebnosť. Názov „Motýliky“ je skvelo premyslený, hneď som pochopila o aké motýliky v príbehu pôjde. Ak neviete, sú to motýliky v bruchu.

Príbeh ako taký bol pekný, plynulý a kresby sa mi naozaj páčili (našla som si autorku na Instagrame, aby som sledovala jej tvorbu). 

Škoda, že dej bol dosť predvídateľný. Čitateľ už dopredu vie, ako príbeh skončí, no je tam niečo, čo človeka núti dolistovať komiks do konca. Páčil sa mi vývoj ich vzťahu a tá neistota na oboch stranách. Koniec bol otvorený, keďže kniha má pokračovanie, len škoda, že skončila v tom najlepšom okamihu. 

Určite siahnem aj po pokračovaní, lebo ma zaujíma ako sa bude ich príbeh vyvíjať. Ak máte teda chuť na milé, oddychové a hlavne rýchle čítanie, tak odporúčam. 



Kniha u mňa získala 4 ♥/5 ♥.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára