Recenzia: Maya Sinay - Jedného dňa


RECENZIA: Maya Sinay – Jedného dňa
Žáner: Román
Vydavateľstvo: 
Agromepa
Počet strán: 230
Jazyk: slovenský
Väzba: hardback
Originálny názov: Jedného dňa (2. diel)

ANOTÁCIA
Budúca maliarka Alex má pred sebou prvé prázdniny ako dospelá. Chce snívať, maľovať a užívať si talianske more. Ale jej plány sa náhle zmenia, keď sa zadíva do zelených očí, ktoré sú pre ňu viac ako osudové. Letné lásky však nikdy netrvajú dlho. Rýchlo vzplanú a zase vyhasnú. Zostanú po nich len spomienky a spálené srdce. A osud si pre Alex pripravil hneď niekoľko nepríjemných prekvapení. Alex prestane veriť na šťastné konce a na lásku, o akej sa dá čítať iba v románoch. Žije ticho a nenápadne, aby si ju osud zase nevšimol a nezamiešal sa jej do života. A predsa jedného dňa... (www.martinus.sk)

RECENZIA
Znovu držím v rukách dielo od autorky – Maya Sinay. Tentoraz je to druhý diel z Bielej séria s názvom Jedného dňa.
Opäť sa stretávame s krásnou, jemnou obálkou, tentoraz s červeným nadpisom a červenou záložkou. V tomto duchu bude určite pokračovať celá séria, na čo sa veľmi teším.
Poviem Vám, už dlho sa mi nestalo, aby som knihu prečítala takto rýchlo. Autorka má podľa mňa špeciálne kúzlo, aby sa jej knihy čítali samé. Myslím to vážne. Ako som do rúk chytila knihu a začala čítať prvé strany, tak za približne 2 hodiny som bola v polke knihy.

„Venované mojej Siréne.“

Opäť som sa ocitla vo víre emócii, ktoré u mňa nie sú celkom bežné. Neskutočne sa mi páči štýl písania. Vyzdvihla by som jednotlivé pasáže z denníka hlavnej hrdinky, ktoré ma do príbehu ešte viac vtiahli. Najviac sa mi však páčilo ako príbeh nadväzuje na prvú knihu – Navždy. Vynorili sa mi rôzne situácie z prvého príbehu a spájala som ich s novým príbehom. Všetko to pekne ladilo, dávalo súvis a mala som pohľad aj do života „z druhej strany“ (Jakubovej).
Ďalej by som pochválila opis niektorých postáv, hlavne Matta, pretože som si ho vedela živo predstaviť. A mimochodom, každý by mal mať v živote takú Beu, ako bola v príbehu. Celkové hodnotenie je teda veľmi pozitívne, nie je čo vytknúť. Tak ako pri predošlej knihe, tak aj tu som sa do čítania úplne vnorila a realita na chvíľu zmizla. Jediné v čo ostáva dúfať je, že aj mňa čaká také to Jedného dňa ♥.

„Nikdy na to nezabudni, aj keď sa ti niečo nepodarí. Vždy si povedz, urobila som to najlepšie, ako som vedela, a nabudúce to urobím možno lepšie, ale znovu to urobím najlepšie ako viem.“

Neviem sa dočkať pokračovania, ale už teraz môžem s istotou povedať, že to bude určite skvelé a znovu plné emócii a mňa to pohltí. Ďakujem autorke za možnosť recenzovať jej knihy a za tie príbehy, ktoré vytvára.
Presne pre toto budem naďalej podporovať knihy domácich autorov. Opäť ju zaradím medzi tie knihy, ktoré si rada po čase prečítam.

Kniha u mňa získala 5 ♥/5 ♥.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára