Recenzia: Michaela Zamari a Baja Dolce - Nasleduj ma

RECENZIA: Michaela Zamari a Baja Dolce – Nasleduj ma

 

Žáner: Román (ženský)
Vydavateľstvo: samonáklad
Počet strán: 368

Jazyk: slovenský
Väzba: hardrback
Originálny názov: Nasleduj ma

 

ANOTÁCIA

Bohatý podnikateľ Jason poverí svojho brata nájsť niekoho, kto by mu spravoval siete vo virtuálnom svete, zatiaľ čo on sa plne sústredí na zlepšenie toho skutočného.
Naopak, Lucia z virtuálnej reality uteká, aby zvládala aspoň skutočný svet. Počas úniku naprieč Talianskom jej pomaly dochádzajú financie, a ak niečo nevymyslí, bude sa musieť popasovať s návratom domov. Práve tam sa všetko jej trápenie začalo. Preto, keď si vypočuje cudzí rozhovor o práci snov, nezaváha ani na sekundu. Jasonov brat sa nemieni prehŕňať tisíckami životopisov, a keď mu príde do rany šikovná fotografka Lucia, rozhodne sa šetriť čas aj nervy. Aspoň tie svoje.
Jason mal len jedinú podmienku. Aby túto lukratívnu pozíciu získal muž. Keď sa stretáva s Luciou, šľahá okolo seba blesky a robí všetko preto, aby ju čím skôr poslal tam, odkiaľ prišla. Ona sa však nevzdáva. Je ochotná strpieť aj náladového šéfa a s veľkým sebazaprením opäť vstúpiť do víru sociálnych sietí, len aby si túto prácu udržala.
Najspontánnejšie veci predsa bývajú tie najlepšie a zmena plánov nakoniec prinesie do života Jasona a Lucie nový vietor. Pôjde však o hurikán ničiaci všetko, čoho sa dotkne, alebo o čerstvý vánok, ktorý vyčistí cestu novej úrode?
(www.martinus.sk)

 

RECENZIA

Ľudkovia, ak hľadáte príjemné letné (aj jesenné, zimné, jarné 😊) čítanie, tak ste na správnom mieste. Kniha Nasleduj ma je jedinečné dielo, ktoré vzniklo spojením dvoch talentovaných autoriek. Veru im to spolu výborne píše.

Pohodlne sa usaďte, odlietame (aj keď len prstom po mape).

 

„Cesty osudu majú vždy presnú adresu.“

 

V prvom rade by som rada pochválila obálku knihy, ktorej farebné zladenie je pohladenie pre oči (a dušu). Príjemná farebná kombinácia, ktorá upúta na prvý pohľad. A vnútro? Klobúk dole. Veľmi sa mi páči ako zakomponovali fotky z ciest a čitateľovi tak priblížili jednotlivé okamihy ešte viac. Je to kreatívne a iné, čo je výborné. Čo sa týka kapitol, sú primerané dlhé, presne akurát, aby človek chcel listovať ďalej 😊. Zbožňujem, ak sa na príbeh môžem pozrieť z viacerých pohľadov, čiže tento príbeh písaný z dvoch pohľadov mi neskutočne vyhovuje.

Ako som čítala a blížila sa ku koncu, dostavil sa presne ten efekt – chcem čítať, ale nechcem už koniec. Veru, nechcela som, aby tento príbeh skončil.

 

„Život je krátky a veci sú pominuteľné, avšak spomienky, tie sú nesmrteľné.“

 

Lucia a Jason si získali moje už hneď na začiatku knihy. Slow burn, hate to love ... také ja môžem. Alexa som si po čase tiež obľúbila, aj keď mi to pri ňom chvíľu trvalo.

Cestovanie v knihách zbožňujem, obzvlášť ak sa cestuje v reálnom svete. Tí, ktorí ma poznáte a čítate moje recenzie, tak viete, že si popri čítaní veľmi rada hľadám konkrétne miesta cez google. Tu ich bolo veľa a vďaka tomuto som sa vedela do deja vžiť ešte viac a spolu s hlavnými postavami som precestovala kopec miest (aj keď len cez obrázky).

Čo sa týka tém, ktoré sa v knihe rozoberajú, tak kvitujem každú jednu. Od cestovania, cez sociálne siete, selflove a stravovanie, životné prostredie až po šikanu a kyberšikanu. Za toto všetko dávam veľké plus, keďže sú to témy, ktorým treba venovať oveľa viac pozornosti, obzvlášť v dnešnej dobe, plnej filtrov.

Inak od určitého momentu som tušila, kto bude za niektorými nepríjemnosťami, v závere sa mi to napokon aj potvrdilo.

 

„Odložte občas telefón bokom a užívajte si všetky esencie, ktoré vám ponúka tento svet.“

 

Otvorené konce vo všeobecnosti nemám rada, ale v tomto prípade mi to nevadilo a veľmi dúfam, že sa niekedy dočkáme aj Alexovho príbehu, zaslúži si ho 😊. Celkovo sa mi záver páčil, tak isto aj spojenie sociálnych sietí a ich využitie k dobrým a prospešným veciam.

Knihe naozaj nemám čo vytknúť, naplnila moje očakávania a som rada, že mi zdobí knižnicu a môžem ju ďalej s dobrým svedomím odporúčať.

 

„Čo by si robila, ak by si sa nebála?“

 

Ak si teda chcete pocestovať a zároveň si prečítať príjemnú knihu, ktorá skrýva nespočetné množstvo krásnych a pravdivých myšlienok, vrelo odporúčam práve túto.

Obom autorkám ďakujem, že sa do tohto spoločného diela pustili. Je to obohacujúci príbeh, v tejto dobe niečo, čo si človek proste chce prečítať a neskôr sa k nemu opäť vrátiť. Zamilujete si ho rovnako ako ja . Verím v to.

Nech Vám to naďalej píše a prinášate nám takéto skvelé diela, či už spolu alebo samostatne.

 

Kniha u mňa získala 5 ♥/5 ♥.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára