Recenzia: Vi Keeland a Penelope Ward - Milá Bridget, chci tě

 RECENZIA: Vi Keeland a Penelope Ward – Milá Bridget, chci tě

Žáner: Pre ženy
Vydavateľstvo: Baronet
Počet strán: 304

Jazyk: slovenský
Väzba: hardback
Originálny názov: Dear Bridget, I Want You

 

ANOTÁCIA

Bridget před dvěma roky ovdověla, od manželovy tragické smrti žije sama a dosud si ani nesnažila hledat partnera. Nevěří, že by nalezla někoho, kdo by jí vyhovoval a byl schopen přijmout rodičovskou zodpovědnost i za jejího malého syna. Se svým příjmem zdravotní sestry vystačí jen tak tak, proto volnou garsonku ve svém domě pronajme Simonu Hogueovi.
Simon je britský léka
ř, který brzy dokončí svou rezidenturu a má v plánu se vrátit domů do Velké Británie, proto ani nemá v úmyslu se jakkoliv vázat.
Bridget a Simon se k sob
ě absolutně nehodí, avšak jejich vzájemná fyzická přitažlivost naznačuje něco docela jiného. Nejenže se potkávají v domě, kde oba bydlí, zároveň pracují i v jedné nemocnici, a je pro ně tedy náročné se jeden druhému vyhýbat.
Kam je tato osudová p
řitažlivost dovede, když oba dobře vědí, že spolu nemohou být? (www.martinus.sk)

 

RECENZIA

Čo dodať. Do štafety som sa zapojila zo zvedavosti, dokonca som si nečítala ani anotáciu a neľutujem to. Netušila som, čo ma čaká, napriek tomu som si to neskutočne užila. Už dlho som sa pri knihe nesmiala nahlas, tak ako tu. Okrem humoru je v knihe aj pár pekných myšlienok a celkovo je to naozaj skvelá oddychovka.

 

V tomto príbehu vek nehrá rolu. Čo ma však prekvapilo, bolo, že v tomto príbehu bol mladší chlap (predsa len sme väčšinou z príbehov zvyknutí, že starší býva práve muž). Príjemná zmena. Kniha sa čítala veľmi dobre, bolo to také svižné. Bolo to práve tým, že kapitoly boli kratšie a tak som ich hltala jednu za druhou. Išlo o naozaj rýchle a vtipné čítanie, ktoré mi padlo vhod. Navyše som neobjavila žiadne hluché a nudné momenty. Je ale pravda, že niektoré časti príbehu boli predvídateľné, ale mne to nevadilo.

 

Občas sa v knihe vyskytli aj smutnejšie momenty, avšak striedali sa s tými vtipnými scénami a doťahovačkami, ktoré ma fakt bavili a nasmiala som sa. Hlavne preto, že som si predstavila seba na jej mieste a veru netušila by som, ako niekedy reagovať :D.

 

Čo sa týka postáv, obľúbila som si ich celkom rýchlo, aj keď som si musela chvíľu zvykať na Simona a jeho povahu a slovník :D. Veľmi sa mi páčil jeho vzťah s Brendanom (syn Bridget). Bolo to také pekné oživenie “sledovať” ich dvoch ako si k sebe nachádzajú cestu. A táto stránka Simona ma bavila rovnako ako jeho komické ja. Bol vtipkár, ale vedel, kedy sa krotiť a mal to tak trochu vyvážené. Každopádne sa mi veľmi páčila jeho zmena, a že sa dokázal zmeniť kvôli žene, do ktorej sa skutočne zamiloval. Bridget bola žena, vdova, ktorá svojho syna nadovšetko miluje a bolo pre ňu ťažké pripustiť si zamilovanosť, navyše s mladším mužom.

 

V knihe ma prekvapil naozaj nečakaný zvrat, po ktorom som si nebola istá, aký záver mám čakať. Ten ma samozrejme nesklamal, bol milý a vtipný, presne v duchu celej knihy.

Normálne zvažujem, že si knihu pridám do svojej domácej knižnice. Ak teda vyhľadávate príjemné a vtipné oddychovky, odporúčam Vám siahnuť práve po tejto knihe.

 

Rada by som sa poďakovala Ivinke za možnosť zúčastniť sa tejto štafety, bolo to naozaj dobré.

 

Kniha u mňa získala 4 ♥/5 ♥.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára