Recenzia: Daniella Dair - Umenie a iné straty času

 RECENZIA: Daniella Dair – Umenie a iné straty času

 

Žáner: Poézia
Vydavateľstvo: vlastný náklad  
Počet strán: 64

Jazyk: slovenský/anglický
Väzba: paperback
Originálny názov: Umenie a iné straty času

 

ANOTÁCIA

Kniha "Umenie a iné Straty času" je drzou a priamou zbierkou neveršovanej poézie, ktorá Ťa donúti premýšľať nielen nad umením, láskou, vládou či svetom - ale aj nad Tebou samým.
Táto Kniha bola odmietnutá viacerými vydavateľstvami pre jej bezprostrednú otvorenosť!
"Umenie a iné Straty času" si servítku pred ústa nekladie!
(www.databazeknih.cz)

 

RECENZIA

Na začiatok musím priznať, že poéziu moc nečítam. Je len pár kníh, ktoré mám a ktoré ma oslovili. Pri tejto knihe som poriadne nevedela, do čoho idem.

Musím však povedať, že ma milo prekvapila. Síce to bolo trošku negatívne ladené, v konečnom dôsledku to dávalo zmysel. Medzi tie časti, ktoré sa mi páčili najviac radím – Láska po desiatej a Sociálny vrah.

Tiež musím pochváliť, že dielo bolo doplnené o špecifické ilustrácie vo vnútri, ktoré na prvý pohľad zaujmú. Naopak obálka je úplne jednoduchá a tak nám dáva priestor vytvoriť si ju podľa našich predstáv.

Mladá autorka nám priniesla trošku iný pohľad na poéziu ako takú, ak teda tento žáner obľubujete, odporúčam po knihe siahnuť.

Navyše vytvorila Dairnight Community, ktorá pomáha mladým spisovateľom, čo je obdivuhodné. Aj teraz sa chystá projekt, ktorého súčasťou som aj ja, o to viac na sociálnych sieťach (a možno potom aj v článku tu na blogu.

Autorke ďakujem za knihu a prajem veľa nápadov do budúcna.

 

Kniha u mňa získala 4 ♥/5 ♥.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára